Monday September 11, 2006

At least 10 local journalists accepted U.S. government pay for programs on Radio Martí or TV Martí. El Nuevo Herald fired two of them Thursday for conflict of interest. Whoa. More at the Pulp. The Babalú perspective.

Tags: ,

 

comments powered by Disqus